PODMIENKY VRÁTENIA TOVARU

Tovar je možné vrátiť, prípadne ho reklamovať v súlade s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom spoločnosti DOBRÝ GAZDA, s.r.o..  

1. Ako postupovať, ak je doručovaný tovar poškodený?

Ak zásielka s tovarom počas preberania javí znaky poškodenia, nepreberajte ju. Ak zásielku s tovarom prevezmete a po rozbalení zásielky zistíte, že tovar je poškodený, kontaktujte nás prostredníctvom emailu, prípadne telefonicky. 

2. Ako postupovať, ak chcem vrátiť zakúpený tovar?

Ak ste sa rozhodli vrátiť zakúpený produkt, postupujte takto:

  • vyplňte Formulár na odstúpenie od zmluvy,
  • zašlite vyplnený formulár na kontaktné údaje spoločnosti DOBRÝ GAZDA, s.r.o. do 14 dní od prevzatia tovaru,
  • zabaľte tovar a zašlite ho na adresu sídla spoločnosti DOBRÝ GAZDA, s.r.o. do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Tovar nezasielajte na dobierku. Finančné prostriedky súvisiace s kúpou tovaru Vám budú zaslané v súlade s obchodnými podmienkami spoločnosti.

Predávajúci odporúča kupujúcemu poistiť vracaný tovar. Riziko vzniku škody na vracanom tovare znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.

Máte právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch tovar vrátiť.

3. Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie zakúpeného tovaru, na ktorom sa v rámci záručnej doby vyskytne vada, je potrebné kompletný reklamovaný tovar zaslať na adresu sídla spoločnosti DOBRÝ GAZDA, s.r.o..

Pri uplatnení reklamácie je potrebné spolu s reklamovaným tovarom zaslať informácie s popisom závady, kópiu daňového dokladu, ktorý preukazuje kúpu tovaru, a tým aj záruku (ak bol zákazníkovi pri kúpe výrobku vystavený záručný list, predloží tiež tento záručný list) a prípadne aj kópiu dokladu o doručení tovaru.

Predávajúci odporúča kupujúcemu poistiť tovar, ktorý je predmetom reklamácie. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom reklamácie znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.

Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.

4. Akým spôsobom Vám budú vrátené peniaze po odstúpení od zmluvy?

O prijatí odstúpenia od zmluvy a tiež o tom, že sme obdržali Vami vrátený tovar, Vás budeme informovať prostredníctvom emailu.

Ak ste platili online platbou, peniaze Vám zašleme späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili.
V prípade platby na dobierku je potrebné, aby ste vo formulári na odstúpenie od zmluvy uviedli Vaše bankové spojenie IBAN.

Finančné prostriedky Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od zaslania vyplneného formulára na odstúpenie od zmluvy.

5. Aká je dĺžka záručnej doby?

Štandardne má tovar pre fyzické osoby - nepodnikateľov záruku v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. Pre právnické osoby a fyzické osoby - podnikateľov je záručná doba dvanásť (12) mesiacov.

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

6. Je vrátenie tovaru bezplatné?

Nie. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

7. Máte právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a na vrátenie zakúpeného tovaru?

Áno, máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní odo dňa, kedy ste prevzali zakúpený tovar.

Späť do obchodu